Thank God

Det säger jag bara Linda, var just inne på din sida och ser att du har lagt upp låten Calienta med Pachanga. Jag som letat så efter den på ja, MTV, Ztv och på en massa andra ställen. Man blir så glad av rythmen hihi. Thank God for you =)!

Har vi inte en härlig sol som tittar fram idag, så säg?! Jag behöver den! Och jag vet att jag inte är ensam.
Idag ska jag plocka undan här lite och lägga på mina nya tabletter och sådär. Så blir det lite mer känsla av vår.
Och så ska jag prova på ett nytt recept, köttfärspaj som jag fick prova på hemma hos Erica för ett tag sen. Och det var gott! Vill nån ha receptet så säg till =)
Kanske ska börja lägga in nåt recept då och då, eller vad säger ni?! Sitter ju på en guldgruva av recept om vi säger så =)
Imorgon är det en stor dag, ska gå loss på Maxi. Najs najs! Bara ordet handling gör att jag drar på läpparna, fråga anders haha! Och reklamblad från maxi eller Coop är ju överkul att kolla igenom! Snacka om att jag är störd. Jag har förresten beställt Nigella Lawsons kokbok Fest som nu på bokrean kostade 70 spänn, rena klippet!

Japp, bjuder på mig och min goding i snön från helgen. Utan dig är jag inte hel och det vet du!

    



Pusshaaj! 


Kommentarer
Postat av: annie

haha du e inte störd, bara sjukt rolig..love it..låter som en mysig dag och visst behöver vi denna sol, låt den stanna säger ja bara!!ha en trevlig shppingtur imorron..=) <3

2009-02-24 @ 16:49:48
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är faktiskt mig hon har fått låten ifrån! =P

2009-02-24 @ 17:10:04
URL: http://srevemark.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0