Svängningar

Har haft humör-svängningar sen igår, skitjobbigt. Men det beror nog på att nätterna spenderas med att drömma mardrömmar, ja iallafall två nätter i rad nu. Så när man vaknar är man ingen solskenshistoria precis och det är tungt. Sen blir jag dessutom trött vid sju på kvällarna och vill hemskt gärna gå o lägga mig då men det funkar ju liksom inte. Får väl hoppas på att det ger med sig så att jag kan bli mitt vanliga jag igen. Det hade inte varit helt fel!

Nåja, väntar på min underbart goda laxbit som är min lunch. Ett gott recept från mormor som innebär att man lägger en tinad laxfilé i en smord liten form. Sedan blandar man 2dl creme fraich (mer än 2 dl om det är till fler), hackad spenat, två pressade vitlöksklyftor samt lite citronsaft. Detta häller man sedan över laxbiten och ställer in i ugnen på 150-200grader och serverar med ris. Supergott är det och väldigt lätt att göra. Dessutom är det omega 3 i fisk så jag känner mig extra duktig =)

Idag annars blir det nog att mestadels av tiden sitta med lite olika skolgrejor. Hinner jag sen så blir det kanske lite pärlor. Imorgon har jag blivit medbjuden till vellingeblomman av annie och marianne. Ska bli kul! Hoppas jag hittar nåt roligt till hemmet, hade ju inte vatt fel. Sen i helgen blir det först att kolla film hos nicolina imorgon och sedan blir det att pärla med annie på lördags samt att plugga. Kanske en liten tripp till ica maxi men får mjuka upp anders först =)

Såg imorse att vi har Jetix-kanalen (barn-kanal) och att de visar spindelmannen kl 13.50. Gissa om jag ska se det!!! Hihihi!

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara du...blev d spindelmannen idag?hoppas du sover gott ikväll gumman...(L)

2009-02-19 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0