Soliga lördag.

Weeii, vaknade upp till solsken idag och då genast kände jag att det var lätt att gå upp. Mös först med Sumo som inte verkade ha bråttom ut men sen tog vi oss en härlig promenad.
Nu ligger han och myser med anders i sängen och de snarkar i kör, supersött =)

Senaste händelserna:
* Passar Michaela och Eddies hund Sumo över helgen. De är i mIlano och ska bla kolla på fotboll. Notera att de är där helgen när det är alla hjärtans dag så jag gissar även på en massa mys =) Det är de förtjänta av, verkligen!
* Har nog inte nämt att jag klippt mig, men har ny tuff frissa så jag är superhappy. Alltid skönt att få ordning på håret.
* Var inne på danskompaniet igår med sis, det huset ligger mig varmt om hjärtat. Kändes verkligen att man var tillbaka till när man var yngre. Härlig känsla!
* Är helt galen i The Hills, känner mig så nördig men på nåt väldgt stupied sätt så är det så jävla bra. Fick dock en chock när sara berättade att det är en reality show. Haha, jag som faktiskt på allvar trodde att det var skådespel. Där fick jag =)
* Denna veckan har jag känt mig så fruktansvärt trött att det har varit jobbigt. Och nu när det går mot ljusare tider?! Fick förklarat av min farbror att det dock kan vara att min trötthet har varit gömd nånstans och att den blommade upp just nu. Skumt ändå!
* Har suttit en del i veckan med mina pärlor och gjort undan en del. Blev riktigt bra resultat av mina svävande armband. Nu ska jag bara göra halsband med. Bild på hur det ser ut hittar ni längre ner i ett annat inlägg. Har haft problem med bluetooth men ska försöka ännu en gång så var tålmodiga.=)
* Igår bjöd pappa mig och min farbror på indisk hämtmat. Det var väldigt gott och min första gång att prova på mat från en indisk restaurang här i stan. Sen mös vi med kaffe från brazilien. Trevlig kväll!

Blev utmanad av emma (vildesmamma.blogg.se) så here we go!

REGLER

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Så här kommer mina 7 sanningar:

1. Jag dricker helst mjölk med kaffe och inte tvärtom.
2. Jag kan känna en frustration och avundsjuka på de som har barn eller som är gravida, vill ju också men just nu är det inte läge. Förutom det så tycker jag att alla de unga mammor jag känner gör ett himla bra jobb! Ni är superduktiga och jag ser upp till er.
3. Gillar att skumma runt på bloggar, facebook och andra ställen för att hålla mig uppdaterad om vad som händer i andras liv.
4. Jag är rädd för att bli mamma. Min skräck är att föda, få förlossningsdepression och inte knyta an till barnet/barnen. Vet att det finns hjälp för allt detta men är ändå väldigt rädd.
5. Hade blivit sjukt glad om Anders blev biten av en spindel och blev Malmös spindelman så jag kunde få ränna runt bland taken med honom om kvällarna när Malmö lyser =) Ja, jag är sjuk!
6. Min rädsla för utvecklingsstörda och männiksor med funktionshinder har försvunnit sen vi var med klassen på galmla mooms-teatern, jag ser dem i ett annat ljus nu och kan absolut tänka mig att jobba inom deras verksamheter.
7. Har aldrig gillat att gå ut på klubbar och andra ställen, men jag börjar nog bli bättre. Sanningen är att jag har haft så dålig självkänsla att jag inte trott att jag också hade rätten och dög att vistas bland andra "snygga och vackra" människor. Det har varit min självkänsla som inte funkat som den ska helt enkelt!

Jag utmanar:

Sandra, Sis, Annie, Emma G, Sara, Linda P, Maria G!


Have a nice holiday och jag säger bara thank god för SOL!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas du får en underbar dag med massa mys!

2009-02-14 @ 11:42:08
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: annie

ohh gumman, härligt inlägg verkligen..klart du e snygg sexig, o inte singel nej..emn du har fan samma rätt som alla andra..vi ska ut en dag, och REGERA..haha..usch den hära utmaningen..hihi..jaja..ska fixa d nån dag..=) a nu en bra dag hjärtat, sköt om dig/er! Pussar(L)

2009-02-14 @ 11:54:05
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0