Right round

Ja, lyssnar just nu på Flo Rida- Right Round så det fick bli överskriften. Har varit på Kulturen i Lund idag med klassen. Superintressant verkligen. Dit vill jag fler gånger. Och jag har äntligen kommit över att jag ogillade lund innan. Men inte längre! Nepp! Underbar stad egentligen och härlig uppdelning med alla butiker och så! Ja, ibland är man ett dumpucko =)

Just nu har jag igång två maskiner tvätt. Skönt när det är undan. Ska ta itu med några skoluppgifter sen. Väntar bara på att jag kan gå ner och få ordning på torkmaskinen till tvätten så jag sen kan koka mig några koppar gott kaffe. Är så sugen men det är inte min mage. Den tål det verkligen inte men faktiskt så skiter jag i det. Får ta den smällen helt enklet.

Igår var Michelle K här då hon skulle sova här till idag när vi skulle iväg med skolan. Vi mös först med varm choklad, vispgrädde och marschmallows och kollade på "Vingar av glas" (skolgrej). Sen förberedde jag två ost&broccolipajer med bacon och en sallad som vi käkade när anders kommit hem. Sen blev det dippa och grönsaks-sticks på kvällen till Två&en halv men. Verkligen najs! Men ska faktiskt berömma mig själv för nu ett tag har jag dels gått över till mörkt bröd, har inte ätit godis på länge, och sallad är mitt gottis. Mumma! Var iallafall en riktigt ball kväll igår och jag är övertygad om att Michelle och anders kommer att vara ett par i nästa liv. Det är helt otroligt vad de gillar samma saker och de klickar verkligen haha. Igår var det krig här utanför med snö inblandat och jag behöver inte säga mer =) De får mig att skratta iallafall.

Fick ju lämna bort Sumo igår. Usch, inte kul alls. Vi hade det ju så himla bra i helgen. Men ska ha honom fler ggr så det är okey =) Saknar honom iallafall. Mysgrisen.

Bye!

Kommentarer
Postat av: annie

oh, vilken härlig myskväll d låter som..då e du bara min på lördag iaf..hihi..=) Miss you..Roligt du hänger m t vb på fred!superduktig me sallader o godisätandet, vi kämpar på tillsammans..=) Love you..(L)

2009-02-17 @ 21:36:47
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0