Mitt val

Näpp, fick inte mitt förstahandsval som var hemsjukvård och min första reaktion var såklart besvikenhet. Men nu när jag lugnat mig lite och fått distans till det hela så är jag ändå nöjd med det jag fick, psykiatri. Men det knäppa var att mitt första val inte kunde starta men i psykiatrin kommer vi vara 5 personer, okey liksom. Aja, det ordnar sig nog. Hoppas bara inte att jag är ensam från min klass men det får man se.

Nog om det, jag har bakat vaniljhjärtan fast i andra formar än hjärtan. Kommer inte på vad de heter just nu men ni fattar nog =) Blev helt okey om jag får säga det själv men det är ett jävla jobb, shit. Men det var värt det. Så har man provat på nåt nytt! Annars idag så diskade jag när jag kom hem och anders dammsög och sen torkade jag golven, vilket teamwork! Riktigt skönt att ha rent här nu, har inte haft damsugarpåsar innan på typ 10 dar och jag har fått ett par spel. Lite skit klarar jag men detta gör vi inte om. Jag cyklar ut till Svågertorp, bara jag får mina påsar =)

Nu har jag, anders och nicklas precis kollat på säsongens första "Så ska det låta" och det var underhållning minsann! Skitbra! Men nu är det filmdags så jag ska bege mig ut i soffan.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: annie

fan gumman, trist du ej fick ditt första val..=( men psykiatri läste ja me, och det e intressant..praktik på psyket me, där kan man lära sig en del! låter som en mysig dag men inte ska du väl behöva cykla ut där?skönt m motion iof sig men svinkallt numera ju!Miss you(L)

2009-02-28 @ 13:31:37
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0