Letande av lägenheter

Jag vet inte hur många intresseanmälningar jag har fyllt i men många är det. Fick ett ryck så nu känner jag mig ganska nöjd. Man har kommit nånstans och lämnat sitt avtryck på ett gäng ställen. Good for us! Vill bara till nått nytt nu, jag är så trött på att bo här ute. Jag vill närmre alla er andra =) Att klydda med bussen och så tar på krafterna faktiskt så fort man ska nånstans. Men på morgnarna har jag turen att få åka bil, det uppskattas verkligen!

Ska ta och ringa ett nummer till akelius som jag fått av kära erica så kanske det också kan öppna en dörr åt oss?! Man vet ju aldrig. Man får aldrig sluta hoppas. Så är det!

Nä, om jag skulle sätta fart och göra uppgiften vi fick ang vårt studiebesök på kulturen i Lund i tisdags. Den ska ju in så fort som möjligt.

// Chellepelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen...igen..emelie kommer ej ikväll så får försöka bestämma nåt på lörd istället..får la se va som sker...du e bääääääääst, hoppas ja du vet?!

2009-02-19 @ 17:21:58
Postat av: Linnéa

Har du tittat på stadsbostader.se?

Dom har ganska många fastigheter spritt över hela Malmö och även lite i Limhamn. :)

2009-02-21 @ 20:38:33
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0