Kvällsäventyr med en födelsegris

Blev det innan när jag och anders hämtade annie och jimmy för att överraska jimmy. Annie var bestämd när hon sa att jimmy skulle ha ögonbindel på sig och mycket riktigt, så var han en snäll påg. När vi hade parkerat bilen på stortorget så ledde jag och annie honom plus anders till Mando där Malin, Emma och Jonas väntade vid vårt bokade bord. Jimmy blev verkligen överraskad men som han har klyddat med våra planer i veckan. Ajaja Jimmy! Men trevligt och gott var det minsann!
Sen när vi käkat körde vi hem till födelsedagsgrisen och spelade guinnes record och jag och emma blev utmanade att göra flest armhävningar på 30 sek. Ni kan nog gissa vem som vann??!! Jag är lika vig som en valross för fan haha men ball var det. Jag lyckades med 13 iallafall och det tyckte jag var bra kämpat! Nu är man hemma och jag känner att huvudet är tungt men jag är inte helt återhämtad efter min kassa mage. Som tur är, är det söndag imorgon och jag planerar att ta det väldigt lugnt med pärlor och sen kl. 18 på mtv så kommer nåt jag har väntat pånhimla länge. Danstävling i streetdans och hiphop stile!! Me like! Så det måste jag bara se. Att det kommer först nu, konstigt men ska inte klaga. Imorgon gäller det. Att suga in allt och alla dessa sköna moves. Weeiihoo! Nice!

Ska sätta mig imorgon med pärlorna så man sen kan bestämma ett datum för party. Känner på mig att det lär bli massor av folk som vill komma och det är ju mycket trevligt! Jag lovar att bjuda på rabarber-kakan som sist, och ja, mer av den =)

Sov gott folket..

Kommentarer
Postat av: annie

haha, ja gott o trevligt var det verkligen..låter skoj me dansprogram, synd ja missat det..kom nyss hem..sitter här o käkar kina..gottish..Ha d bäst vännen, ses på tisd.Puss(L)

2009-02-08 @ 18:32:15
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: annie

hum förresten..glömde ju nu..fick en påminellse av din kommentar...dududududududu är bästbästbästbäst...och kan aldrig vändas åter...hahahaha

2009-02-08 @ 18:36:52
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Linda

Fler läsare, bli medlem här --> http://www.viraltrafik.se/?Pazur

2009-02-10 @ 09:12:24
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0