Kaffe och ännu en måndag.

Helgen var en av de bättre! Började ju i fredags med att käka tacos hos Nicolina och sen hämtade vi upp Erica och mös med gott och Barnhemmet. Superbra film men läskig var den allt. Sen körde vi i snöyran och lämnade Erica och sen var det bara att palla sig hem till anders som kollade film.

På lördagen sen blev jag upplockad halv elva av anniebanny och så körde vi till Center syd för att käka lunch med Annies kompis Emelie. Blev en bakad potatis, det var längesen! Sen kollade vi in hemtex-rean och där gjorde jag klipp minsann. Hittade fyra tabletter i svart o vitt, en grön löpare samt två små tygkorgar. Allt detta för 105kr! Tyckte jag var superbra! Sedan gick vi in i affären Newyorker och shiit vilken bra affär! Skitcoola kläder och hyffsat billigt. Super tyckte vi!
Efter Center syd blev det hem till Almgården och vi satte igång med våra pärlor. Satt väldigt länge men roligt var det och samtidigt satt jimmy och anders och spelade wow. De verkade också ha trevligt. Ska absolut göras om. Sedan blev vi bjuda först på nachos och gud så gott det var, tom min anders gillade det! Han som alltid har rynkat näsan åt det! =) Kunde inte släppa att han tyckte om det haha. Senare på kvällen bjöds det på snitzel, krocketter, sallad och kall bearnaissås! MUMMA! Och självklart vin till det, provade rött och det var faktiskt gott trots att jag annars föredrar vitt. Så blev det lite pärlor till och sen drog vi oss in till Melodifestivalen. Av alla bidrag så ansåg jag att EMD var bäst samt Velvet.
När tvn väl var slut var vi ganska trötta men så kom vi på den finfina idén att gå ut i den härliga snön som hade kommit och göra snöänglar så det gjorde vi och jag kände mig som 5 år igen! Underbart! Sen blev jag mulad av annie och eftersom jag alltid tidigare har lyckats undkomma sånt så fick jag lite väl mycket snö i truten men jah var ju dum nog att hålla den öppen hahaha. Flamsiga jag =)

Iallafall, sen kröp vi ner i deras sängar och jag väl sova en timme och sen skulle vi hem men den timmen gjorde att jag vaknade med ett himla humör, det gör jag inte om kan jag säga. Aja, så har man lärt sig det.
Igår var en riktig mysdag på alla sätt. Satt och pluggade en del och sen lagade anders och jag mat TILLSAMMANS. Hör och häpna! Det blev kassler i ugnen med chilisås och ris. Riktigt gott. Sen kollade vi på What happend in Vegas och shit vilken bbra film! Verkligen nåt ni måste se, det säger jag bara!




Lovely♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Det lät helt gott.. =) Kan man inte få receptet? Gör du chilisås själv lr?

2009-02-23 @ 19:45:31
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: annie

gumman, du rörde mitt hjärta där, ja är inte heller hel utan dig..(L) låter som en mysig helg, tur vi delade en stor del tillsammans..=) (synd me ditt humör :O )härlig söndag, den filmen vill ja se!sköt om dig bästaste vän..älskar dig så att du inte kan förstå..

2009-02-23 @ 19:48:38
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja du..Anders har en del att jobba med när det gäller matintag..minst sagt. Men han är en trevlig prick och en fin kusin, men... klart som fan att han ska göra hälften hemma. Sen vad han gör, och vad du gör och vad ni båda föredrar att pyssla med, det är ju sånt man gör upp tillsammans...

2009-02-24 @ 10:21:44
Postat av: Emma

Visst är den bra? Filmen...härlig som attans. Jag saknar er där hemma, börjar sakna vardagliga saker som att bara göra - ingenting... Jag hoppas verkligen att du och annie komer i sommar, skulle vara väldigt mysigt....

2009-02-24 @ 10:47:16
URL: http://twinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0