Är på G igen!

Fy för. Anders och jag beställde pizza i torsdagskväll och vem blir inte matförgiftad om inte MOI!! Så vid halv fyra på fredagsmorgonen så var det bara att rusa ut på dass. Jag håll på fram och tillbaka fram tills klockan var tolv. Sen blev det att ligga i soffan och sen gick jag in till sängen och däckade i tre timmar. När jag sen gick upp så var jag så himla sugen på mjölk av nån anledning men jag skulle inte ha druckit det. Magen började låta satan men som tur var hände inget mer men illamåendet kom tillbaka och jag fick sprängande huvudvärk. Bajs! Men sen på kvällen handlade anders apelsiner till mig för det var det ända som jag kunde tänka mig äta. Te och knäcke var det inte att tala om.
Pratade med far på förmiddagen igår och när han hörde om hur jag mådde så sa han först att det kunde vara vinterkräksjukan och jag trodde jag skulle smälla av. Precis som jag vill ha det liksom men sen berättade jag vad jag hade ätit under de senaste 24 tim och då kom vi fram till att det måste ha varit pizzan. Och den som inte ens var god. Well well.

Ska ju också berätta att jag klippte mig i tisdags, har tyvärr ingen bra bild på mig men det kommer. Är iallafall skitnöjd och känner mig som ny. Dock kanske inte just nu då jag har varit sjuk men efter en dusch så!

Jepp, ha en god helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du mår bättre, syster! :)

2009-02-07 @ 13:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0