1:a Februari

Blir jobb om ca 2 timmar. Orkar egentligen inte men försöker vara positiv och tänka att jag är ledig nästa helg, gytt. Då händer det grejer minsann! Nadine ska snart komma och låna ett par stövlar då hon ska till Hgb och modella =) Spännande faktiskt! Blir nog en upplevelse. Sen kommer annie-banny och ska hämta en bok jag lånat till ett arbete i skolan. Värst vad man får besök idag hehe.

Imorgon måndag är det skola hela dagen, känner redan nu att jag blir trött bara jag tänker på det. Men en positiv sak är att vår lärare i mänk kommer tillbaka från semestern och henne har jag saknat. Så hoppas hon är på sitt roliga och positiva humör imorgon-eftermiddag. Det hade ju gjort det en aning trevligare.
Valde kurser som snart ska sätta igång i torsdags. Det blev först hemsjukvård och sen psykiatri. Jag är ingen sjukhus-människa och kommer nog aldrig att bli. Bättre att inse vad man är för typ och välja rätt från början. Kommer iallafall få en lärare jag haft innan, och hon är inte så förvirrad och det mesta hon säger blir intressant så jag ska väl vara nöjd antar jag. Får nog svart på vitt när jag börjat kursen så until that time...

Det värsta kommer bli att splittras från gruppen. Det vill jag verkligen inte. Har redan ångest. Men det är inget man kan göra nåt åt. Får bara hoppas att vi ändå kan ta och ses och att vi inte blir främlingar för varandra. Jag kan ju bara göra min del.

Nä, nu får jag snart besök och sen blir det att ta sig till jobb. Ha en god söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: annie

usch ja, känner oxå mig lagom inspirerad inför kommande vecka..=( Men vi får ta oss i kragen snäckan, kämpa på för sen väntar d skojigheter i helgen..ska bli myspys..Sköt om dig, hoppas du har d ok pu jubb!(L)

2009-02-01 @ 15:28:21
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej!



Fått jobb??? Jag bytade jobb i aug, 2 veckor innan det tog slut mellan mig o Nadine. Jobbar på E.on där ni bodde innan. Har tyvärr slutat läsa din blogg, för min egen skull då jag inte vill riskera läsa nåt som påverkar mig negativt o påminner mig om det gamla, lite känsligt inu, men svarade iaf här på det du skrev i min blogg. Hann iaf läsa om nadines modellande, hälsa henne lycka till från mig. Kram på Dig!

2009-02-04 @ 22:03:02
URL: http://chilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0