Tack för denna jul!

Har haft en härlig jul trorts jobbomständigheterna. Träffat familjen och vännerna så man har hunnit med ganska mycket ändå =)
Och fina klappar har jag fått, julduk från mormor, lökskärare och gjutgänasgryta av mor, två härliga kokböcker av far samt showergel och en peng till leilas guldkant på vardagen, stavmixer av anders (obh nordica-chili), presentkort på en inredningsbutik på nätet av sis, en fin drinkbricka av farmor, handdukar av karin och kokboken tjejmiddag av erica och per. Härliga julklappar!

Anders och jag hade 7 år i lördags, satt bara inne hela dagen i pyjamas och mös med film och tända ljus. ♥

Annars så vet jag inte hur min jobbsituation ser ut, vill bara komma igång ute på victoria! Att vara utlånad är inte kul även om jag ändå har hamnat på en ganska trevlig avdelning. Jag vill arbeta med mina nya arbetskamrater! Svar är vad jag vill ha och det nu! Även om jag försöker att gilla läget så är det icke lätt. Jag tog semester två dagar förra veckan och det var najs!

Ska snart iväg till Sege och jobba kväll, har egentligen ingen lust alls men what to do?! Hoppas innerligt att Sege är slut sen och att jag får vara ute vid kalkbrottet, de trodde att de hade mer svar den 1:a jan och jag som ska jobba helgen, iallafall står det i mitt schema, jag hoppas jag slipper.

Aja, besked kommer när det kommer, får försöka att ha modet uppe men det är icke lätt kan jag lova!

Hoppas ni har det förträffligt iallafall!
// Chelle

Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis på sju årsdagen! :)



Låter som att du fick fina julklappar. Jag ser ett tydligt tema. Hoppas att din arbetsgivare ger dig besked snart.

2010-01-15 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0