Helgen.

Helgen gick av bara farten, i lördags var vi i Bårslöv och hälsade på familjen Nilsson/Fransson. Åt god köttgryta och busade med liam. Senare på kvällen kom Sarah och Emilia och det var jätteskoj att träffa dem, inte setts på länge nu. Fick känna på Sarah mage och vilken otrolig känsla att få känna en spark från barnet, wow säger jag bara. Och så mysigt det verkar att vara gravid =) Så nu väntar vi på dig fisen med spänning :) Som din mamma sa så kan du gott hålla dig innan året är slut kom någongång kring mitten på januari ;)

Massor av snö väntade på oss när vi kom hem till Malmö igen vid 22 så vi körde ut till hamnen och lekte, eller snarare anders lekte och jag höll i alla handtag för drottning och fosterland =)

I går tvättade jag, pappa kom förbi på fika och hämtade tvätt eftersom deras maskin där hemma är trasig. Men innan det hjälpte jag Amanda hem med en julgran, kanske en ny tradition?! =)
Sen åkte vi iväg och hämtade anders klapp och efter det blev det städ och torkning av golv. Superskönt att ha det gjort nu eftersom veckan förmodligen kommer vara full av aktiviteter och vem hinner då?

På kvällen igår såg anders och jag Next. Skitbra film måste jag säga, ett tips!

Nu sitter jag här och är klar för glöggpartaj hemma hos hjärtat, väntar bara på gubben min, sen bär det av mot trevligheter =)

// Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

hihi, vi såg också den next- skitbra faktiskt..kunde inte somna för man ville veta va som hände ju..men lite störigt slut tyckte jag!=) Ha en god jul nu gumman, slit inte ut dig på jobb..Puss o kram!!<3

2009-12-23 @ 16:03:14
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0