Tunneln

Var helt okey att befinna sig i tunneln i förmiddags. Dock låter det ju förfärligt när man gör undersökningen men jag blundade och koncentrerade mig på att lyssna på skivan jag valt. Det gick fint. Och nålen skulle jag inte ha oroat mig över, gick hur bra som! Kände knappt den. Låg en halvtimme och tiden gick ändå fort. Skönt. Hade ont i huvudet efteråt så jag beslutade mig för att bege mig hem och vila istället för att sticka till skolan.

Hämtade hem bordet idag, superbra blev det! Äntligen har vi en ordentlig matplats! Nån som vill komma på middag??!!
Så jag har precis myst då jag ställt i ordning allt samt dammtorkat och lagt en snygg löpare på bordet tillsammans med våra ljusstakar från norge. Nu fattas bara en stor lampa i fönstret och gardiner och några fler växter =) Pusselbitarna hittar sin plats.

Imorgon ska man åter till skolan, ska bli roligt att träffa lite folk. Första ämnet ut är lindrande vård, kan ju vara bra att ha läst! Så morgonen kommer att börja med en härlig promenad (om det slutar regna tills dess). Känns konstigt att inte åka med Nicolina för det gjorde jag ju förut.

Nä, blir väl ett avsnitt Två och en halv man och sen sängen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0