Smått och gott.

Var hos doktorn igår. Trevlig kvinnlig läkare som förstod att jag är orolig över mina symptom. Hon gjorde en hel bunt med undersökningar i nästan en timme och sen kom hon fram till att det är på sin plats att jag gör en ny MR. Hon hoppades på att den görs inom den närmsta veckan så att man lite snabbt kan ta reda på vad sjutton det är frågan om. Sen skulle jag även få träffa en speciell ögonläkare men det kan dröja då han är en väldigt upptagen man. Det fina med honom är att han är specialicerad på hjärnan och ögonens band till varandra. Så det kan nog bli bra det här! Dock hade jag den värsta huvudvärken någonsin i onsdags så jag kräkte men tydligen så kan man det fick jag veta. Men obehagligt var det kan jag tala om. Trodde jag skulle dö på kuppen.

Efter besöket igår på sjukhuset tog jag det lugnt, mamma körde mig både dit och hem, tack för det!
På eftermiddagen sen kom Erica förbi med blåbärsglass, det var gott och behövligt kan jag tala om. Sen blev vi upphämtade av hennes bror som var snäll och körde oss till Michaela ute i Bunkeflo. Vilken trevlig och kul kväll det var! Verkligen lyckat! God mat som var köttfärspaj, god sallad och choklaskaka till efterrätt samt kaffe. Det var toppen! Och jag uppskattade att få slippa laga mat själv, var inte riktigt på humör för det igår. Fick även bakanta mig med Deras nya tillskott, Titan. En bluepitt/amstaff på 5 månader. Och ni kan tro att han och Sumo uppförde sig som bröder, super kul! Det kommer nog bli jättebra och Eddie och Michaela uppfostrar verkligen på ett bra sätt. Det är ju ett måste om man har hund givetvis men när man har sådana raser som pittbull/amstaff/amerikansk bulldog så är det ännu viktigare. Ja, vad mer ska jag säga, kvällen var över förväntan! Och vi lyssnade på en massa gamla goda bitar och så blev man lite upplyst av ny tuff musik.

Fick höra att någon kört på mormor när hon cyklade. Vem sticker bara utan att fråga hur det gick?? Jävla männikska!! Och tydligen gick det så fort att mormor inte hann uppfatta om det var en bil eller en cykel som är boven. Men tydligen hade hon klarat sig upp på cykeln igen utan att ha ont någonstans och tatt sig hem. Men nog fan hjälper man en gammal männikska om en sådan situation uppstår!! Men världen är full av puckon, så är det bara!

Nä, nu ska jag skriva ihop en handlingslista och fixa undan lite här hemma så man slipper tänka på det i helgen.
Ha en god fredag allihop och Annie, ha en riktigt trevlig resa hjärtat! Vi hörs när du är hemma igen.

// Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0