Skolstart tomorrow!

Det är det. Dock ska jag på MR på förmiddagen så får ta mig till skolan efter det. Den kan ju ta upp till en timme men det ska nog gå bra, skönt att få det gjort bara! Ibland ska man ha flyt, så är det bara.

Igår tog vi det väldigt lugnt på dagen, blev lite smyckestillverkning, melodikrysset och tv-tittande. Sen bjöd Erica hem mig på fika och så fick jag träffa hennes katt stella, väldigt söt! Kan nog få en bra relation trots att jag är lite rädd för katter. Sen gick vi hem till oss och hjälptes åt med middagen, köttfärspaj och sallad blev det. Riktigt lyckat om jag får säga det själv.

Efter maten blev det en ytterst liten promenad men det promenerades iallafall. Vi kom hem och kollade en film, nån ny med Tommy Lee Jones. Den var sådär halvbra/halvdålig. Sen visade dem Step up 2 på en av filmkanalerna så den såg jag innan det blev sängen. Tråkigt nog hade jag känning av huvudvärk hela dagen men den bröt som tur var aldrig ut till fullo vilket var en jäkla tur. Men jag kan ju säga att känningen inte var i det trevligaste lagret. Påverkar ju ögonen väldigt.

Och nu sitter jag här men det är bara för att jag satt på två maskiner tvätt. Snart ska jag ner och hämta upp det som ska hängas på min torkställning och då kommer det lukta så gott så gott. Blir även att ta en ryck här hemma idag, dammsuga och dammtorka golven samt plocka undan. Tänker att det är ganska skönt att gjort det så man slipper tänka på det i veckan nu när skolan drar igång.

Sen ska vi hämta bordet imorgon!! Jag riktigt längtar. Kommer bli så himla bra som matplats. Så då är det ju på sin plats att här är städat och fint =)

Have a lovely sunday! // Chelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0