Saturday och 1:a augusti.

Tiden springer iväg. Tyckte just att sommaren tog sin början. Men ärligt talat så ser jag fram emot lite höst och skola för det betyder ju att utbildningen snart är slut! Saknar vännerna från skolan och lite det där att vara i skolan lokaler. Kanske inte låter klokt men så är det. Har ju lite nya ämnen famför mig, lindrande vård, socialpsykiatri samt arbetsmiljö. Kanske nån till, har inte full koll. Men om två veckor så!

Igår hade jag en riktigt skön och avkopplande kväll med Erica och Michaela. Självklart var ju Sumo också här men han är så härlig att ha med när vi träffas. Blev iallafall en rödvinskatastrof i köket men tur att ingen skadade sig iallafall. Fick bort det mesta från väggen men sådana olyckor kan man inte alltid förutse och fort går det kan jag tala om. Men det blev middag sen tillslut och det avnjöts kan jag säga. Sen blev det tjejsnacka och promenad med Sumo samt lite choklad och godisfrossande.

Nu ska jag ta disken och lyssna på Ring så spelar vi och sen blir det Melodikrysset!
Anders är snäll och kör mig till jobb så jag kan ta det lugnt in i det sista.

// Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0