Pilates

Ska jag börja träna nu varannan dag 20 min x 2. Gjorde nyss två pass, skit skönt! Och sen har jag kommit fram till att nu är det nya tag, jag ska bli fit! No turning back! På riktigt riktigt denna gång! Jag ska inte ge mig! För att verkligen hålla detta så blir det att skriva upp det i kalendern, för det ska göras, så är det! Och uppskrivna saker är jag bäst på att utföra =)

Nu måste jag ta en dusch och sen ska jag göra sallad innan jag promenerar till värnhem och tar bussen till Sjöbo.
Ha en bra lördag allihop!

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Sara

tack så mkt :) jag har tappat 5,1 kg på 2½ vecka. :) så det går neråt...puss

2009-08-23 @ 17:09:46
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0