Piano man.

Dagens låt idag är Brandy- Piano man. Underbar eller vad tycker ni?

Blev ingen skola idag då jag vaknade med världens huvudvärk. Den var inte av denna värld kan jag lova så jag sov vidare tills klockan blev elva då anders väckte mig. Blev kaffe och yoggi att börja dagen med och sedan dusch. Huvudvärken försvann lite pö om pö och sedan blev jag trött på att vara hemma så vi stack till svågertorp och köpte övernattningsprylar. Så nu kan vi ha nattgäster utan problem =) Vem är först ut? Hehe.

Höll nästan på att glömma att berätta att vi ska köpa ny soffa! Leveranstiden är 8-10 veckor vilket är lite drygt men den som väntar på nåt gott =) Och sen har vi ordnat så vi ska byta ut vår tv-bänk samt att vi ska få ett ordentligt vitrinskåp. Sen har vi hittar gardiner till vardagsrummet så här händer det grejer =) Och superkul är det!

Har även kollat runt på nya pärlgrejor inför höstens party, hoppas att mina kreaktioner blir populära. Får man tro spåtanten så!

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Linnéa

När är det dags för pärlparty?

Jag är helt klart på! :D

2009-08-25 @ 23:00:28
URL: http://870821.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0