Nu börjar funderingarna..

Men det brukar ju vara så när det lider mot sena kvällen..Då blir man VIP i funderarnas klubb. Och vilken klubb att tillhöra sen..Aja, svart på vitt så ska MR göras imorgon kl halv elva. Och nu funderar jag på den satans nålen, och det är egentligen väldigt onödigt att jag oroar mig över den. Jag kommer fixa det, men bara tanken på en nål som är tjockare än vanligt är lite läskigt. Men nu slår jag bort den tanken och kommer då till nästa, vad kommer bilderna att visa? Endast mina två hjärnceller (som anders skämtar om) eller har de fått sällskap av något? Nä, nu får jag lägga ner, otroligt onödigt att sätta skräck i mig själv så!

Nä, jag har min plan inför imorgon, gå upp i bra tid och äta frukost. Sen blir det dusch och rakning av ben, inte så himla kul att tassa runt på sjukhuset i endast en lång tröja som slutar ovanför knäna. Sen kan det ju finnas nån snygg manlig sköterska om man har tur och då går det inte för sig att man känner sig ofräch. Nä, stärka självförtroendet sa jag!
När det är gjort blir det lite smink och jag får inte glömma att ta ut piercingen, kan lika bra låta den bli hemma. Sen tar jag mig dit med högt huvud och gör detta. Kan ju passa på att sova den stunden som jag ligger i röret som bullrar så =) Utmana ödet om du kan! Får se hur huvudet är imorgon, denna djävulska huvudvärk som kommer och går, den är bra besvärlig! Men om jag orkar så tar jag mig till skolan annars får det vara tills på tisdag. Min hälsa är viktigast.

Kanske skulle ta mig till sängen och samla lite krafter inför morgondagen. För vi ska ju få hem bordet imorgon, det ser jag fram emot såå mycket. Allt faller på plats tillslut. En bit i taget.



Where were you
When everything was falling apart?

Lost and insecure
You found me, you found me
Why´d you have to wait
Where were you, where were you?
Just a little late
Why´d you have to wait
To find me, to find me

// Chelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0