Morgon med lyxkaffe.

Avnjuter just nu en kopp valencia-kaffe, apelsin-choklad. Ohh vad jag älskar denna sorten. Måste handla hem mer så jag inte bara kan njuta vid enstaka tillfällen. Bättre att köpa en ordentlig omgång =)

Sitter och letar efter ett gott recept på en kycklingröra till den bakade potatisen som jag ska bjuda på idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Får kanske använda min egna fantasin..Men innan lunchen tänkte jag göra en omgång biscotti, det är så lättätet och gott till morgonkaffet eller varför inte till fikan? Ibland är mjuka kakor så himla trist tycker jag, fast jag är inte så glad i hårda heller..Men sen äter jag ju inte så mycket sånt hehe, kan vara det med.

Nä, ha en god dag allihopa! // Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

Hej vännen min, låter mys..Själv myser ja med en kopp te, jordgubb mango som du drack igår visst=) Den e goo..Du tänkte om du har lust o ork får du mer än gärna fixa nån efterrätt och att jag ger dig pengar istället? ja har inte mkt tid till att fixa nåt o du e ju så duktig..men det e bara om du orkar!Meddela mig hur du vill göra! Ha en bra dag med michaela!puss

2009-08-05 @ 10:45:52
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Sara

vilken bransch menar du?

2009-08-05 @ 19:27:33
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Maggs

Hihi =) Du får allt vänta =) Kraam

2009-08-06 @ 07:17:58
URL: http://www.sockerpuff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0