Minsann.

Anders och jag hyrde Twilight igår och han gillade den! Tyckte jag var skitkul för jag hade inte räknat med det =) Så vi ska nog se tvåan när den kommer på bio, kul kul!
Har nu sutit med skolan och jag är ganska trött på de uppgifter som ska in, på tok för mycket med tanke på vilken tid vi har, 2 ½ veckas kurs. Illa illa men jag gör så gott jag kan så får det bli vad det vill. Det bekommer mig inte så värst.

Ska strax iväg och fika med Kristina från 88:an. Ska bli trevligt att träffa henne igen. Och sen behöver jag tänka på nåt annat än de skituppgifterna ett tag. Paus är a och o. Sen när jag kommer hem ska anders och jag mysa med god och sen middag =)

Imorgon blir det klipp och slingor innan Sandra kommer och myser med mig, längtar efter dig tjejen!

// Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0