Late night with a cup of thé and the band Daughtry.

Sitter här och avnjuter en kopp te, jordgubb-mango. Smaskens! Och grädden på moset är ju det underbara bandet Daughtry. Shiit vilka härliga låtar, så himla bra!! Ahh mina nya favoriter. Visst jag är allätare inom musik men att falla för rock så som jag har gjort, det gjorde mig överraskad minsann.

Men vad var det för snubbe på skansen ikväll? Nån jag aldrig har hört talas om, han som sjöng en låt med en konstigt text på svenska. Blev helt paff så dålig låten var. Men sen hör ju det till saken att jag inte blev jätte impad av säsongsavslutningen överhuvudtaget. Kunde de inte hittat på nåt annat? Aja, nu är det ett helt år tills de sänder igen, tacka vet jag att det var klass på allsången förr. Nu vet jag inte vad det ska likna faktiskt. Nåja.

Idag blev det fika med Erica innan hon skulle iväg till jobbet. Jättetrist med Yago vännen men kämpa på så kommer det nog ordna sig ska du se! Vi kalasade på varsin vanlijmunk samt att vi testade kesella med blåbär och hallon. Tänkte att blåbären kanske kunde hjälpa min syn lite hehe. Men det var helt okey. Har hört en massa goda ord om denna kesella men så himla kanon var den inte. Den funkade, inte mer än så faktiskt.

Har haft lite ont i nacken idag, mer än vanligt då alltså. Får hoppas att jag får den andra kallelsen till sjukhuset snart så att de kan ta reda på vad det är frågan om. Man kanske inte kan tro det men det är faktiskt jäkligt jobbigt att besvären kommer och går. Men mest känner jag av det på morgonen, då vet jag först inte riktigt var jag befinner mig trots att jag sovit gott och fortfarande ligger kvar i sängen. Så är det inte annars. Och den flackande blicken är ju bara pi, så himla tradigt. Pi för detta!

Nä, imorgon ska jag träffa Michaela och mysa här hemma. Inte anstränga mig utan bara gilla läget och ha härligt sällskap. Kanske det blir en promenix imorgon också, hade vatt himla skönt!

Nä, nu blir det strax sängen. Sussa gott!

Daughtry



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0