Förberedelser.

Har precis städat undan i datarummet inför målningen idag-imorgon. Ska snart bege mig in i duschen och sen diska det lilla där är i köket. Ska ju ut på äventyr idag, nä inte riktigt, men det blir lunch på Gränden med Emma och Annie. Ska bli så härligt! Fint väder är det ju också så det gör ju en del =)

Igår var jag hos mormor som bjöd på anka och goda tillbehör. Trevliga timmar! Även mamma och sis höll oss sällskap. På vägen dit gick jag genom Pildammsparken, så härligt! Jag njöt riktigt.

Ikväll blir det min goda gulaschgryta, mm ska bli himla gott. Och enkel är den att göra.

Nä, nu blir det duschen, ha en bra dag i solen alla =)

// Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0