Anders-fritt.

Ja, han har stuckit till Sjöbo idag. Själv ska jag dit imorgon. Tar bussen och bytar i dalby. Vilket äventyr hehe, kan vara nyttigt!
Annars idag så har jag haft lunch-besök av Michaela och Titan. Bakad potatis och vitlöksbröd =) Sen efter det drack vi kaffe så vi skulle vakna lite =) Varit en sån grå och trist dag idag. Fick även hjälp med spotify, perfekt! Under kvällen har jag varit upptagen med det och gjort en skitbra låtlista. stängde precis tvn så jag sett ett Smallville avsnitt. Älskar den serien.

Pratade med doktorn i torsdags. De kunde inte finna något på röntgenbilderna så det var bra besked. Men jag blev faktiskt besviken till en början. Dumt och onödigt att inte uppskatta att där inte fanns nåt galet. Men jag har kvar mina symptom och jag tycker att det är jobbigt. Men tack för att jag är "frisk"!! Så jag överväger nu att gå till fysiomedicinska kliniken  för att ge dem en chans att kunna hjälpa mig. Jag och anders har upptäckt att jag är väldigt väldigt framåtböjd i ryggen och problemen med nacken kan ju mycket väl bero på det..

Har äntligen hittat en tatuering som jag vill göra =) Vad tycker ni??



Jag fullkomligt älskar den !

Nä, nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och läsa lite i boken Ro utan åror av Ulla-Karin Lindquist. Fantastiskt bra och väldigt hemsk. Kan inte hålla tillbaka tårarna.

Natti natti // Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0