Valborg

Ska praktisera ikväll så det blir inte att vi hittar på nåt särskilt faktiskt. Kommer nog inte vara hemma förräns vid tio ändå om jag har tur. Skulle ha tagit hand om den lilla disken som är i köket men har inte några krafter till det. Sen planerade jag igår att jag skulle ordna med den rena tvätten nu på morgonen men det får bli ikväll eller imorgon. Jag orkar faktiskt inte. Just nu känns inget skoj här hemma längre men det är väl för att det närmar sig flytten helt enkelt. Vill bara bort härifrån nu!

Så härligt jag kommer ha det sen när jag kan ta mig bättre med både buss och cykel. Helt underbart! Erica och jag har redan planerat att vi ska cykla bort till annie en kväll för att ses lite samt att jag kan cykla till köttaffären och vart än jag vill.
Kirseberg är faktiskt som ett eget litet samhälle, himla mysigt! Kan se mig själv sitta på balkongen med nåt gott tilltugg samt en god bok/tidning. Och sen kan jag ju även vädra våra täcken på den nya balkongen innan bäddning =) (Mormors idéer hehe) Tror detta kommer bli himla bra, det måste det bara bli. Annie insåg att vi då har ganska så nära toftanäs ica och då kanske vi börjar storhandla där =)

Pratade om att åka till vellingeblomman kanske under måndagen med annie. Ska inte förköpa mig men måste ha såjord till mina fröer, annars blir jag sen på det.

// Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

Naw, klart de ej e kul nu..bara längtar bort till d nya ju..man ddina drömmar låter ju underbara så då kand va värt m lite stök hemma en månads tid=) förresten, d blir vellingeblomman på månd! vi hörs gumman, jubba puu! (K)

2009-05-01 @ 08:49:52
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0