Tidsfördriv!

Hur gammal är du om fem år? Då är jag 27, jisses =)

Vem var den sista du träffade? Anders

Hur lång är du? Det står i passet att jag är 174cm men det kan inte stämma, jag är nog 178cm iallafall..

Vilken är den senaste film du sett? Det var nog Hollow man tror jag..

Vem ringde du senast? Ericas mobil

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Slutar kvart över nio men vet ej när jag är hemma. Puss (till anders)

Vad är helgens planer? Får se, är helt beroende på om jag ska praktisera eller om jag är ledig..Är jag ledig vill jag träffa Erica, kanske hinner en fika med Madde och sen blir det att titta över vilka skoluppgifter man har under denna 6 veckors period.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Nu när man har naglar så är det lite jobbigt att skriva sms så då ringer jag istället =)

När såg du senast din mamma? Förra veckan

Vilken ögonfärg har du? Rådjurs bruna

När vaknade du idag? Halv åtta, blev vakna med the voice och kaffe.

Har du någon gång hittat en katt? Har hittat en massa katter utomlands.

Vilken är din favoritplats? Oh, det finns många, pappas trädgård, utkiksplatsen vid bron, Pildammsparken, Kristianopel  i blekinge(där finns många)
Vilken plats föredrar du minst? I köer, speciellt på klubbar.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Då jobbar jag som skötare/undersköterska någonstans, har barn samt bor i radhus eller villa.

Vad skrämde dig som barn? Monster under sängen och i gardroben, läskigt värre!

Vem fick dig att skratta senast? Personalen på praktiken

Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja...

Har du stationär eller bärbar data? Både och...

Sover du med eller utan kläder på dej? Har alltid nåt tyg på mig.

Hur många kuddar har du i sängen? Vi har sammanlagt fyra kuddar i sängen men ska införskaffa fler som prydnad.

Hur många landskap har du bott i? Ett

Har du någon gång spytt på nån? Nope, never.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror ju påom jag är ute eller inne. Skor ute och strumpor inne!

Är du social? Jag har blivit bättre under åren, under tonåren ville jag gärna vara den som inte väsnades så mycket men nu har jag oftast inga problem med att vara social, ibland blir det glapp i käften helt enkelt.

Vilken är din favoritglass? Har alltid dyrkat spirello som nu heter twister, den är no 1!

 Vad skulle du göra om du vann en miljon? Då skulle jag resa med anders samt inhandla en del nya grejor till lägenheten samt köpa mig en kitchen aid. Övriga pengar skulle jag spara och ha som en backup, det behöver man!

Tycker du om kina mat? Det är jättegott, sålänge det är sezchuan biff med grönsaker och ris. Annars så är thaimat en annan favvo.

Tycker du om kaffe? Kaffe är underbart!

Vad dricker du till frukost? Antingen, kaffe, te, oboy, mjölk eller smoothies.

Sover du på nån särskilld sida? Sover på höger sida, alltid i fosterställning.

Kan du spela poker? INope, skulle nog inte vilja lära mig heller.

Tycker du om att mysa? Dum fråga, vem gillar inte det? Är det bästa som finns, enligt mig! Och det är så bra för det kan man göra på olika vis. Som anders brukar säga "myser du med kaffe nu igen love?" Haha ja det blir mycket mys, även bakom tidningar och kokböcker. Jag är en sann mysare!

Är du en beroende människa? Beror nog på vilket sätt, ibland blir man beroende av olika matsaker, ibland av närhet, tv-program, tidningar, sömn hehe..

Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaaa, Emma i klassen! Riktigt tufft tycker jag!

Vill du ha barn? Absolut, jag vill gärna ha tvillingar, både anders och jag har det i släkten så vem vet?!

Kan du några andra språk än svenska? Nja, skånskan kan man väl samt engelska efter ett par timmar =)

Har du någonsin åkt ambulans? Ja, jag sprang in i en stolpe när jag var yngre när hela fritids skulle springa knatte-knatet så jag fick hjärnskakning. Det var en upplevelse!

Föredrar du havet eller en pool? Kan tänka mig båda, är det varmt vatten i havet så är ju det underbart!

Vad spenderar du helst pengar på? Förr var det pärlor men nu har jag vad jag behöver så jag skulle vilja säga kläder och tidningar samt mat.

Äger du dyra smycken? Vågar man skriva det?! haha...

Har du någonsin testat narkotika? Nope, har aldrig varit i kontakt med det.

Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffeklunk hehe.

Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många, är nog ganska rolig själv när jag går igång.

Välj ett ärr på din kropp? Har många ärr..

Vad har du för ringsignal? Nån tradig musikbit..

Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja, en hel del...

Flirtar du mycke? Är inte den typen, är nog ganska dålig på det hehe.

Vart togs din profilbild? Här hemma när jag hade ost och vinkväll.

Kan du byta olja på bilen? Nej...

Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inte körkort än.

Vilken var den senaste bok du läste? Psykiatriboken.

Läser du dagstidningen? Nej, vi har ingen sån hmma. Men om någon annan har så läser jag gärna!

Prenumenerar du på någon veckotidning? Leilas country living.

Dansar du i bilen? Haha, nån rörelse bjuder jag säkert på nån gång.

Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett mobilnummer

När var du i kyrkan senast?
På Liams dop.

Som sagt, tidsfördriv =) // Chelle

Kommentarer
Postat av: Maggs

Antagligen timanställning, hela sommaren. Jag har jobbat innan också - men bara deltid. Så jag har faktiskt tjänat egna pengar - men alla pengar har gått till räkningar sen har det inte räckt till så mkt mera eftersom jag inte jobbat så mkt. Men nu kan jag strunta i deltidsjobbet och jobba här mera.. =)

2009-04-23 @ 13:40:57
URL: http://www.sockerpuff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0