Some kaffe and sallad.

Var inte så förtjust i att gå upp till en början imorse..Men sen kom jag på att vi skulle få reda på praktikplatserna idag i psykiatrin. Så jag for upp och gjorde frulle och mös med vakna med the voice. Gillar helt klart Sanna Bråding bättre än Josefin! Tyvärr är det så. Blev så lättad över att Jakobs uppsägning bara var ett aprilskämt! Jag som verkligen inte kopplade 1 april och den grejen, ja så är det med mig, inte ibland utan rätt så ofta hehe =) Men iallafall, jag ska praktisera på beroendecentrum alkohol! Helt nervös, har följt med dit ett par gånger tidigare fast då var jag liten, minns att jag tyckte att det var läskigt. Men det kommer gå bra, skönt man har lite erfarenhet kring det. Och jag har hört att personalen ska vara underbara så det får man ju tro på. Glad är jag iallafall =) Hade inte velat hamna ute i tygelsjö!

Har fortfarande inte kommit nån tidning, blir så irriterad. Kommer den inte sen vid två ska jag ringa till dem, har ju fått bekräftelse på att de ska ha skickat den..Aja..Jag längtar efter min Leila tidning!! Efter lite tjat på anders igår så fick jag se hennes program, det kändes iallafall gött! En rolig tanke hade vatt att få träffa henne och göra mat/bakprogram tillsammans! Vi hade ägt kan jag tala om hihi. Hade vatt kul om det blev så. Nåja..

Var med anders och skrev på papper igår, shiit alltså! Detta är på riktigt! Jag längtar så efter att få bosätta mig i den andra lägenheten. Då faller livet sig mer på plats! Var en del som skulle göras efter vad det stod i besiktningspapperna men det var inga jättestora saker. Vi fick göra vad vi ville sålänge vi inte rev väggarna, perfekt!! Vill ha 1 juni nuu, nuu, nuu!

Sitter för övrigt och skriver ihop en handlingslista, alltid lika skoj! Kollar även i Maxi-reklamen efter lite idéer, lovely!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohhh papperna e klara! grattis till er!hihi låter roligt me ett laila-chelle program hihi...skoj m praktiken oxå, kommer gå jättebra ska du se..=)puss på dig..

2009-04-02 @ 14:36:30
Postat av: Erica

Det kommer gå jättesnabbt ska du se =3



Jag längtar tills jag får se er nya lägenhet!!



Hoppas att du har en underbar fredag med massor av solsken och stundande helg-mys!



Mååånga kramar

2009-04-03 @ 16:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0