Period

Jag är inne i en tidningsperiod just nu. Är helt fast i Allt i hemmet samt Leilas country living. Fullkomligt älskar deras tips om inredning och jag satt  ett par timmar i lördags och kollade in olika hemsidor om heminredning, det var myspys!
Jag kan inte få nog, knäpp man är hehe. Men roligt är det! Måste förresten berätta att jag fick lelias tidning i onsdags, det var verkligen på tiden det! Har fan väntat i två veckor! Dumma bonnier! Det enda de kunde göra för mig som kund var att skjuta på när betalningen ska vara inne, men det var nåt.

Söndagen var härlig, fick god kalops hos farmor, lev så mätt! Sen bjöd hon på hemmagjort glass, ska jag testa en dag! Gotti var det, hon är duktig. Vi hade väldigt trevligt och efter alla mat mös vi på hennes inglasade balkong, härligt!

Efter farmor bar det iväg till Bårslöv. Lilleman hade fått vattenkopper, eller vattenkropper som Daniela sa =) Både anders och jag ringde en av våra föräldrar för att höra om vi haft det själva och som tur var hade vi det. Så vi fikade och snackade skit, supermys! Synd bara att Liam inte var så allert, tar på krafterna att vara sjuk, stackaren! Bli frisk tokunge!! ♥

Appråpå att fastna för saker, älskar Darin med Runway. Den lyssnade jag på säkert 10 gånger igår på Youtube. Den bästa biten är när han sjunger om gåshus, underbart på engelska. Ska inte ge mig på att stava det på engelska och jag orkar inte kolla upp det heller men ett härligt ord är det.


Nu ska jag snart dammsuga, tvätta golven samt bädda rent. Sedan blir det tvätt och spindelmannen, lovely!
Kom på att jag har köpt ett par spindelmannen-boxer till anders, är det inte tuffa eller vad?!



De fyller min vardag iallafall, och kom ihåg att inte bli förvånade om det sätts upp en spindelmannen-plansch, det kan hända i nästa lägenhet =)

See you later!

Kommentarer
Postat av: annie

härligt gumman..hahaha så ball me kallingarna, blir d hett i sovrummet nu då..;P hihi..hoppas vi hörs ikväll...Miss u (L)

2009-04-20 @ 16:27:33
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu hr jag varit inne på din blogg två gånger utan att skriva, fy på mig!!

kan du inte lägga upp foto på det blå armbandet så kan jag säga om det är rätt? och hur ja visualiserar om det hihi

sköt om dig!

2009-04-21 @ 08:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0