Ny dag- nya äventyr.

Kunde inte sova mer så nu sitter jag här och myser med kaffe och en skoluppgift..Lika bra att få undan den om man kan..
Vid 13 ska jag möta upp annie på entré och så ska vi bygga naglar..Är lite nervös faktiskt. har aldrig gjort det på en salong innan. Men hoppas bara att det blir fint och att det går att bygga på mina små naglar. Blir ett pilljobb för den som ska ta sig an mig =) Aja, de ska väl kunna ta sig an alla får man hoppas..Jepp, sen blir det nog hem och få undan disken och städa, jisses så dammigt här är, trivs inte då. Måste få ordning här! Annars så vet jag inte direkt vad som händer idag, får se helt enkelt. Kanske sätter mig i solen och pluggar psykologi..Eller så skjuter jag upp det tills imorgon..

Igår firade vi mamma som fyllde 52år, hos mormor. Blev en stor överraskning för henne att vi var där, det visste hon nämligen inte =) Men vilket ansiktsuttryck hon fick, hehe, det blev himla lyckat faktiskt! Och god mat fick vi, kokt vit fisk med potatis, smält smör, sallad och riven pepparrot. Mumma!! Sen till kaffet blev det min underbara franska chokladkaka, den var uppskattad, inte så konstigt, den är himelsk! Mamma hade oliver med sig, goare hund får man leta efter. Så det blev en hel del kel och mys. allt som allt en mycket lyckad kväll, kul att överraska så, personen i fråga blir så glad att man ansträngt sig så =)

Nä, nu blir det att sätta fart med uppgiften. Vi hörs senare! Tjingeling sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0