Irriterande..

Kort kan jag säga att denna dagen inte var så himla bra, eller den var inte bra under de två timmarna jag var på praktiken. Men nu ska jag vara någon annanstans, var får jag kanske besked på imorgon. Vi kan nätt och jämt säga att det inte var lämpligt pga av en del anledningar. Irriterande! Jag som så gärna ville! Men jag förstår varför, jag är inte dum men jag trodde det skulle gå ändå. Jag trodde jag var förberedd på ett nej men icke, där hade jag fel. Men man kan söka jobb där sen iallafall. Handledaren var toppen, vi klickade direkt. Även övrig personal verkade bra men tyvärr kommer jag inte spendera mina 6 veckor med dem. Kanske blir allmäna psyket istället, får se vad jag får besked på imorgon.

Som minne av de två timmarna fick jag iallafall ett sådant där blått penngrejs man har i bröstfickan samt många kramar så jag är väl ganska nöjd ändå.

Tog mig hem till pappa en stund och snackade lite, kollade in hans nya åk, skitfin verkligen! Kommer passa honom mer än väl! Träffade även lillebror en stund, kul att se honom men nån på hans skola håller på att förstöra för honom och hans moppe. Irriterad blev man när han berättade. Håll er till era egna saker för fan!! Fick iallafall hem lite olika psykiatri-filmer som jag planerar att se inom en snar framtid, bla Livet från den ljusa sidan och A beautiful mind.

Var ledsen innan idag, känner mig fortfarande så. Svullnaden kring ögonen har inte försvunnit. det var lite känsligt, det ska jag erkänna men jag ska resa mig och ta nya tag, imorgon. Nu vill jag bara vara. Det var bäst det som skedde.

// Chelle

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅHH a beautiful mind är min favvofilm!!

2009-04-22 @ 20:29:57
URL: http://vildesmamma.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Jag tycker att du ska se A Clockwork Orange också. Den vill i alla fall jag se, den verkar galet intressant:)

2009-05-04 @ 15:50:35
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0