Idéer, fix och njutning.

Påsken var händelserik, blandat med skoj och tråkigheter. Men idag skrev jag prov i psykiatri, psykiska störningar och jag hoppas att det gick vägen, har inte ork att göra omprov nu på torsdag redan. När jag kom hem fixade jag lunch och sen slappade jag vid tvn. När det var över tog jag tag i mig själv och ringde ett gäng viktiga samtal, skönt att få det gjort.

Nu inför praktiken känns det faktiskt bra, det gjorde det inte för 4 timmar sedan, tänk vad ett litet samtal kan göra =) När jag sedan skulle ta och titta på dagens avsnitt av spindelmannen, kom två jobbarnissar och skulle fixa vår ytterdörr så jag såg bara slutet. Men men..

Imorgon ska vi i psykiatri-gruppen gå på studiebesök på fontänhuset. Ska bli intressant att se vad det är för nåt. Men innan dess ska jag och Sandra luncha på espresso house och det ska bli mys! Hoppas bara det är sol och varmt så man kan sitta ute, det vatt pricken över i:et.

Förra veckan var ingen bra vecka för mig, var helt utsliten och orkade ingenting. Vet inte var det kom ifrån men man kan väl bli sån ibland antar jag. Men det får inte sätta sig hos mig men det har redan börjat lite. Hemmet ser fruktansvärt ut men jag orkar inte, vill bara ligga i soffan eller göra annat. Känns inte så hinmla bra att krafterna inte läggs på det viktiga men förhoppningsvis ändrar det på sig. Tradigt när man man inte finner nån styrka. Just nu är där en del disk och skulle behövt dammsuga men får nog dela upp det, nåt idag och resten imorgon.

Sen lägger jag så mycket kraft på att drömma mig bort till vår nya lägenhet. Kan se varje rum för sig med tillskott av nya möbler. Sitter och kollar runt på nätet efter nya gardiner och ljus och ja, det finns mycket som skulle kunna smycka vårt hem. Åhh..Sen balkongen där borta, vill ha fullt av blommor och växter, samt jordgubbe i hängkruka =) Idéerna är många och det är himla skönt att drömma sig bort. Längtar också till köket på nåt vis, kommer ta med barbordet och stolarna och där finns riktiga fönsterbräder!! Hur underbart är inte det?

Nu vill jag vinna en förmögenhet, så det så!! // Chelle


Kommentarer
Postat av: Maggs

=) Ja jag vet inte riktigt vart mina smärtor kommer. Jag misstänker dock magsår. =)

Ser att du sysslar en hel del med pärlor =)

Hoppas du fick nytta av det du fick av mig..

2009-04-14 @ 17:17:48
URL: http://www.sockerpuff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0