Baka liten kaka.

Gick upp åtta för att se sista timmen av the voice plus att jag skulle fixa en god kladdkaka tills i eftermiddag när vi får besök av Karin och Dixie (Anders mor samt hund). Köpekakor är så hima trist ibland så jag fick en superbra idé tycker jag själv =)
Såhär blev den:



Jag hoppas att den blev god, man skulle tydligen ha brun farin i och det är ju lite speciellt men men, vi får la se =)
När Anders mamma kommer ska vi planera lite mer kring flytten och när vi ska flyttstäda och sådär. Hon är duktig på att vara den som organiserar och planerar så att allt flyter på så stort tack till henne.

Nä nu blir det duschen och sen iväg för att möta upp Sandra i klassen, see you later aligator!
// Chelle

Kommentarer
Postat av: Maggs

Jag tycker du borde skapa en till kategori där du lägger upp allting du bakar/lagar med recept =)

Dina skapelser verkar så goda så jag vill ha recepten till dem =) kram

2009-04-15 @ 17:46:56
URL: http://www.sockerpuff.com
Postat av: Amanda

Mums vad gott det såg ut! ^^

2009-04-20 @ 07:00:19
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0