Att vara ledig..

..är underbart! Jag har verkligen njutigt av att inte jobba! Men nästa helg är det extra extra-pengar då det är påsk så det är najs! Sen är jag ändå ledig på annandag påsk så jag klagar inte =) Men iallafall, igår gjorde annie och jag vid våra naglar inne på entré. Men tror inte att jag återvänder dit..Han som jag hade var inte proffsig för fem öre, inte vad det gäller socialkompetens iallafall! Naglarna blev fina men så uttittad jag var, ganska jobbigt faktiskt. Och att höra säkert 10 ggr att han aldrig hade jobbat med så små naglar som jag hade, jag menar man får ju vara lite proffsig och kanske säga att det är en bra utmaning för honom och att nu ska de hjälpa mig att få fram mina egna naglar? Men nej, det sa han kort 1 gång. Trams! Nä, jag tror i fortsättningen att jag ska göra det själv, så svårt kan det ju inte vara. Man köper sig ett kitt med lim och gel, det blir nog bra! Får fråga Carina annars, hon gör det ju alltid själv och det blir faktiskt himla snyggt.

Efter bygget följde jag med annie till toftanäs och maxi för att handla lite och jag köpte 3 maxi-kassar som man fäster i vagnen, himla smart! Sen satte vi oss på deras balkong och käka smörgås och drack saft, helt jäkla underbart! Jimmy och annie gjorde sen lite middag, tog receptet med en gång, det var himelskt gott när jag smakade av från pannan =) Anders hämtade sen upp mig och när vi kom hem satte jag mig på en handduk ute på balkongen och kollade i mattidningar, snacka om att jag njöt av solen och denna läsning! På kvällen såg jag Australia, bra film ändå, väl värd att se! Men det blev också lite Ps. i love you, jag kunde inte låta bli!! Den filmen har vissa saker som påminner så mycket om mig och anders, det är nästan lite läskigt.

Jepp, men nu är det söndag och jag har just diskat och dammsugat. Rebecca ska komma och fika samtidigt som hon hämtar sitt armband som hon beställt, ska bli kul att träffa henne. Ska bjuda på min franska chokladkaka, det blev en bit över sen i fredags =) Najs najs!

Puss sålänge, vi hörs! /// Chelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0