And there she goes again.

Under omständigheterna mår jag ok. Inte bra, inte dåligt, utan sådär ok. Man flyter ovan vattenytan helt enkelt.
Men jag kan inte bara fokucera på det som hänt, jag måste ta mig vidare, livet står inte still.
Men helgen har varit en av de bästa! I fredags blev det först kuratorn en timme, så himla skönt! Sen efter det tog jag mig till Maxi och handlade och blev upphämtad av Anders. Vi packade upp när vi kom hem och sen myste vi framför tvn ett bra tag tills vi åkte hem till uffe o ina. Där fanns även cindy såklart. Vi kollade på så ska det låta, härligt! Sen blev det hem och kollade Million dollar baby. Usch vilken bra film, behövde bli lite rörd och vips så kom tårarna men det var skönt. Tur man är blödig ibland, det kan vara så skönt.

I går åkte vi upp till lund och mös hos anders mamma på hennes uteplats, åt lite fika och mös med EN kopp kaffe (magen höll sig trots ganska mycket bubbel och prat). Sen åkte vi hem och då mötte vi Ricke så det blev lite snack, kul! Blev datan efter det ett tag, kollade runt på country stile-sidor på nätet då jag har mina idéer kring det nya boendet =) Härligt att bara drömma och kolla lite. Gjorde min berömda paj igår med broccoli och bacon, smaksatt med curry. Slänger in receptet en dag =)

När vi hade ätit kollade vi på 10 orsaker att hata dig och den är en riktig favvofilm, underbar och jag som älskar high school-filmer, de är nåt extra. Anders fick sedan det briljanta idéen att handla hem lite mer cola och när vi gjort det föreslår han att vi ska bort till utkiksplatsen, där överraskade han mig duktigt och han sa själv att han tyckte att det var en romantisk tanke, och visst var det det! Det var ju en sån vacker solnedgång som ni ser:



Anders visste vad jag behövde och han är bäst på att ge mig det.

Nu ska vi strax iväg till Helsingborg och träffa farmor där det även bjuds på mat och sedan ska vi in till bårslöv och hälsa på underbaringarna, kan söndagen bli bättre?!

// Chelle

Kommentarer
Postat av: annie

oh låter som en oslagbar helg gumman, så härligt...hoppas vi kan ses snart...Puss

2009-04-19 @ 22:08:45
URL: http://missidetorka.blogg.se/
Postat av: Maggs

Tja snygging =)

Jag har sökt programmet: Butiksledning på Handelsakademin här i Göteborg. Jag sökte det förra året också och kom in, men jag var ju så dum och tackade nej för jag trodde jag skulle få jobb i lustbutiken i ett år. Men så blev inte fallet. Hur som helst så hoppas jag på att komma in i år igen och då tänker jag ta chansen. Du går också i skolan va? Vad är det du läser till?

2009-04-20 @ 07:37:08
URL: http://www.sockerpuff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0