Sunday

Helgen har ändå gått fort. I fredags var jag ledig så då passade jag på att åka till pärlbutiken och storhandla och sen blev det apoteket. Sjuka priser de tar för migränmedicin. Anders får ta sig till vårdcentralen så att han kan få det på recept för det håller inte i längden. Så ofta som han har det också, nä usch, stackare!
Sen kom anders mor o lämnade av dixie och niklas så vi tog en promenad ner till ica och rastade dixie samtidigt, superskönt. Inte fel att röra på fettet ;)

Igår blev det städning inför kvällen när karin och annie o jimmy skulle komma o käka middag här men så trevligt det var! Maten blev lyckad (var väldigt längesen jag gjorde kasslergratäng) och sen hade vi glass till efterrätt. Dessutom blev det att vi kollade på Braveheart och krängde godis och chips (skitbra ju med tanke på att man försöker gå ner ett gäng kilon). Aja, får se hur de nya p-pillerna verkar när det gäller suget jag ständigt har. Fast jag är ändå duktig att hålla mig ifrån sötsaker när jag bestämmer mig. Sen har jag ju varit lite slarvig med min pilates, det får jag erkänna men det ska bli ändring på det!!

Idag har jag besökt ikea med karin och gjort lite fynd :)  Äntligen har jag fått min efterlängtade pall, välkommen! Ska måla den senare men det får bli när jag har tid. Den är iallafall hemma :) På fyndhörnan sålde de ut stekjärn med lock som jag länge velat ha så jag blev superglad.
Nu blir det dock plugg och sen tvätt, ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: emma

sluta vara duktig och plugga! jag skämms över så dålig jag är på det. Jag måste ta tag i mig själv ordentligt. Men fan jag får inte rätt på uppgiften mats gav oss. kan vi typ låtsas vara en undersköterska eller?

2008-09-30 @ 00:32:45
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0