Snart

Snart kommer Kim med vår nya sängstomme! Den är köpt på ikea och nu när han ska flytta upp till familjen i helsingborg får vi överta den, me like! Så det blir lite kaffe och nån pralin till fika. Mys. Fast det riktiga myset sker på lördag. Då kommer hela familjen hit och Daniela ska fixa mina naglar. I cant wait :) Vet bara inte vad vi ska bjuda på för gott, kyckling kanske?
Lek och bus blir det med Liam iallafall, det garanteras! Man kan inte hålla sig väck från honom, lilla guldklimp.

Nu har Kim åkt igen och vi bestämde fläskfilé med klyftpotatis och god sås. Inte helt fel!
Imorgon är det redovisning i skolan. Men min grupp har varit mycket duktig. Vi har dessutom himla kul så idag spikade vi ett datum för tjejkväll med kex, ost och VIN (Sharon hade garanterat sagt till mig att skriva det med stora bokstäver för att tydliggöra att vinet är det viktiga hehe)

Har börjat fundera över min önskelista, inte så himla lätt som när man var liten. Då räckte det att man tittade i leksaks-tidningen för där fanns alltid saker man ville ha. Fast nu är det lite roligare att önska. Man har ju använding för grejorna på ett helt annat sätt. Man använder dem moget. Har fått för mig att jag vill ha en bra kamera. Min gamla vill inte längre och bilderna blir inget vidare. alltså dags för en ny.
En anna sak jag verkligen önskar mig är Nigellas nya kokbok. Hon är så himla toppen. Lätt och god mat på ett litet kick :)

Nu ska jag strax mysa med Idol och nyponsoppa, mums!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Skulle man kunna få överta din gamla kamera? :)

2008-09-05 @ 07:33:59
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0