Ps. I love you

Å vad jag älskar dig. Vad skulle jag gjort utan dig? Vad hade jag tatt mig till om du rycktes bort från mig? Jag vill inte tänka på det men denna otroligt härliga film får en verkligen att börja grubbla. Man inser saker som inte är så solklara. Känslor väcktes som jag trodde var bra dolda för mig själv men nej. Fan ta dig jävla film men åh så underbar du är.

I fredags var det middag hemma hos annie, bara vi två. Fördrink och massage av annie födelsedagspresent (massagestol) till en början och sen god mat med dessertvin (haha) som var så underbart gott. Sen blev det mer vin och vi satt nog o njöt av maten i typ 1½ timme men det var underbart. Efter maten trodde vi att det skulle bli pärlor resten av kvällen men vinet hade gjort sitt så för min del gick det inget vidare men annie gjorde två grejor. Men vi var ändå överrens-vin och pärlor passar inte riktigt ihop :)

Igår var det födelsedagsfest för annie. Var supertrevligt verkligen. Pimplade ännu mer vin och en massa dooleys. Men innan vi gick upp till henne så mötte vi sara och hennes kompis carro. Jag fick en härlig chock-----> sara hade klippt av en del av sitt hår och var supersnygg. Kunde inte sluta beundra henne. Att hon vågade. Har ju alltid haft så långt hår. Du är skit SNYGG gumman!
Åter hos annie så träffade man lite nya härliga människor, my och olle. Jättesnälla som körde oss hem senare. Kvällen var super trevlig och här är lite bevis på det :)

      

    



Idag har jag och michelle i klassen myst med först god kycklingsallad, sen våfflor och filmen Ps. I love you. Helt underbart sätt att spendera en söndag på tycker jag!
Helgen är slut och jag kanske tar o kollar på filmen en gång till, känner för att gråta ut en skvätt.

// Bye




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mkt gumman. Så söt du är. Du var också jättefin igår =)

2008-09-21 @ 18:48:39
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vilken härlig helg du oxå verkar ha fått...fan va ball asså...dessertvin o vin+ pärlor funkar ej..haha..klockrent..vilken bild på jonas...asgarvar sara- verkligen coooolt...ps i love you film...låter bra!!finns möjlighet att låna eller?puss älskar dig tjajen..

2008-09-22 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0