Praktik

Började praktiken igår. Har iallafall haft tur med min handledare, supersöt tjej som verkligen tar hand om mig. Sen kan man ju ta en funderare på en annan usk. Supertrist kvinna. Finns ingen glädje i henne, hon måste leva ett hårt och kallt liv. Trist med människor som sprider en trist och kall stämning. Jag får helt enkelt försöka att hålla mig undan henne. Dock har hon en söt liten hund (nån pudel), Moa. Alla de boende skiner upp när hon kommer in till dem. I övrigt verkar praktikplatsen vara riktigt mysig. Jobbar kväll idag och imorgon. Det bästa är att vara långledig till helgen. Då ska jag handla både mat och pärlor. Usch, blir dyrt denna gång men oj så skoj :) Har ju ett till party framför mig, innan jul. Wiee!

Ha det askalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0