Night

Våra älskade gäster åkte för en stund sen och nu sitter jag här mätt och glad med fiiina naglar. Gud vilket charmtroll Liam är. En riktig sötnos och snygging hehe. Daniela, du ska verkligen ha tack för ditt jobb med mina naglar, ingen lätt match! Så himla nöjd kan jag ärligt säga.

                                                           Före                                                                 



Efter



Japp, nöjd är jag!

Måste ju bara lägga upp en bild på sötnosen och min man :)



Men också på föräldrarna, våra goa vänner!



Tack för en helt underbar lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

aha, där läste jag åxå.. =)

2008-09-07 @ 09:19:36
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Linda

TACK! de är helt underbart, så himla mysigt.. en helt obeskrivlig känsla.. =) bara att vakna av att se ngn bli så himla glad över att se dej.. dessa söta ljud, miner, rörelser & den kärleken.. usch, kan aldrig beskriva de.. men du kommer en dag känna samma känsla & jag tror att du blir en riktigt bra mamma när din dag är kommen.. ;)

2008-09-07 @ 11:11:59
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: Linda

joo, de går bra.. de vet jag faktiskt inte än.. tiden får utvisa vad som ska hända.. ;) hihi.. men man hoppas ju..

2008-09-07 @ 13:47:28
URL: http://pazur.blogg.se/
Postat av: DaD

Kul att Du skaffat blogg. Kan bli hur intressant som hest. Jag är Ditt fan. DaD

2008-09-07 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0