Magiska fingrar?

Ja det måste verkligen Anders farmor ha. Gjorde rabarberkaka efter hennes recept men nu när den är i ugnen så undrar jag hur resultatet blir. Det ser ju dock intressant ut haha men i värsta fall får jag slänga ihop till ett par muffins, de lyckas jag alltid med. Men hur kul är det att alltid bjuda på samma? Aja, det blir nog bra, det måste det helt enkelt bli.
Om nån timme kommer pappa och brodern och plockar upp mig. Vi ska handla vinterjacka till lillebror. Blir kanske Mobilia. Hade vatt gytt att ha pengar nu så jag hade kunnat handla det jag vill, ny jacka. Alltid bra att ha en att byta med. Dessutom är den jag har nu inte såå jättevarm.
Sen ikväll blir det middag och plugg. Muffins får det bli imorgon plus dammsugningen och undanplockningen. Dessutom lägger jag undan pärlorna för jag har verkligen inte så mycket tid till att sitta med det. Det blir bra ändå. Man kan alltid beställa =) Får ta och coola ner lite helt enkelt.

Det är helt enkelt bara att dansa så löser sig allt :)
Bye.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur var kvällen gumman?

2008-09-15 @ 20:31:37
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0