Lördagskväll med Beck och bakning

Yes, håller på med mina kärleksmums. Hoppas verkligen att de blir bra för det var ett tag sen man gjorde sådana sist. Bara jag inte väckte nån granne pga. elvispningen hehe.
Har verkligen varit en seg dag idag, det enda vettiga jag har gjort var att tvätta. Inte för att det verkligen behövdes men jag har dragit ut på att tvätta vårt stora överkast flera veckor. Så det har inte sett så snyggt ut när man kommit in i sovrummet, trotts att jag bäddat. Ett överkast gör så mycket tycker jag. Dessutom har vi ju vår nya sångstomme nu så då vill man ha det lite extra fint där inne.
Så medans jag tvättade blev det även gjort lite nya smycken. Hittade inspirationen på förmiddagen, var ganska skönt för än så länge håller min planering över det jag MÅSTE göra. Vilka är: *baka tills på måndag (än så länge är drömmarna färdiga men kommer också bjuda på mina kärleksmums och förmodligen rabarberkaka i långpanna) *skriva samman min redovisning som ska göras på onsdag, läsa igenom ergonomin, dammsuga och plocka undan, städa skafferiet, plocka upp tvätten och ställa iordning smyckena inför partyt. Alltså en hel del faktiskt. Sen tillkommer det ju saker som att träffa pappa o syskonen imorgon och laga middag men det går på nåt sätt. Ibland är det roligt att ha mycket att göra :)

Nu ska jag fortsätta baka, ha en fortsatt trevlig natt. Bye.


Kommentarer
Postat av: emma

Oj vad du står i! Men du är duktig Michelle!

2008-09-14 @ 10:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0