Ledig

Skönt att vara ledig idag, inte för att gårdagen var tuff men det händer lite idag. Måste egentligen ta tag i disken och sen duscha. Ska ta bussen vid lite över tre till ungdomsmottagningen. Sen när man kommer hem blir det att sitta med pärlor, anders är iväg och tränar så man får passa på. Speciellt nu när jag ska ha pärlparty på måndag ( känner mig en aning stressad haha men jag har ganska bra med tid på mig att få gjort lite mer smycken). Är dessutom ledig på torsdag då jag tänkte sitta större delen av dagen. Gjorde en fin ring igår, gick ganska bra med tanke på mina naglar :)
Skulle ju vara himla kul om man får sålt lite, men även att få beställningar. Det kommer ju en jul inom kort så det är ju en perfe-present att ge bort. Dessutom fyller man ju år snart så då kan man önska sig presentkort på pärlgrossisten :) Weeii, längtar faktiskt efter att ha födelsedag. Det blir man aldrig för gammal för :)

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0