Höst

Ja för det är det nu! O askallt på morgonen. Här är det mössa o halsduk och vantar som gäller, det kan jag lovar er!
Hade ju pärlkväll i måndags, väldigt uppskattat så det var himla kul. Sen tjänade jag ju lite cash också så jag blev superglad!
Här nedan är bilder från den härliga kvällen.

               




                  

      

   


Idag har jag redovisat om kiss och bajs (om vi ska vara omogna) och det gick bra. Lärde mig också en hel del av de andra i gruppen som hade annat intressant att berätta.
Nästa vecka är det praktik, lite nervigt faktiskt. Hoppas verkligen att det ska gå bra. Ska försöka att träffa tjejerna nån gång during the time för jag måste ha min dos av 106:an hehe. Ni är verkligen wonderful.
Lite bilder från skolan kanske så ni inte tror att jag glider runt på dagarna? :)

Den officiella frukosten



Michelles ständiga val av baguette ;)



I tisdags när vi skulle lära oss lyfta med lift



Yes, det var allt för nu men skriv gärna ett meddelande :)


Kommentarer
Postat av: Emma

SÅ fina bilder och SÅ trevligt det var i måndags. Vi kan väl bestämma en dag som vi kan ta ut dig och äta som kompensation? Kram sålänga gumman!

2008-09-18 @ 17:32:24
URL: http://www.goddard.se
Postat av: Sara

Tråkigt att jag missade det men hoppas ni hade en trevlig kväll.

2008-09-18 @ 18:16:52
URL: http://srevemark.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack för en trevlig kväll, hoppas du får ordning på alla beställningar. Kram

2008-09-21 @ 11:03:48
URL: http://www.blomsterbraxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0