Helg

Så skönt att vara ledig lite. Nästa vecka är det praktik i 4 veckor. Ska snart dit o hälsa på så man är lite nervös. Men det kommer förhoppningsvis att gå bra. Man vill ju göra bra ifrån sig. Men jag tror att det kommer gå galant, eftersom man har ju jobbar lite mer än ett år så kommunikationen är det nog inget fel på. Jag vet hur jag ska förhålla mig till patienterna.

Ikväll blir det middag och pärlor hemma hos Annie. Himla mysigt. Behöver mysa lite :)
Dock imorgonkväll är det födelsedagsfest för hjärtat och det ska bli kul. Är himla nöjd med presenterna som hon ska få. Tänkte ge henne två av grejorna ikväll som en liten försmak hehe, kan vara kul.

Igår kom Ylle förbi och jag fick äran att färga hennes hår, MÖRKT. Himla tjusigt blev det om jag får säga det själv ;) Passar så mycket bättre i mörkbrun färg. Hon har ju haft blont så länge så det var roligt med en riktig förändring. Sen käkade vi paj och krängde chips. Ylva o anders åt tillomed kärleksmumsen från i måndags. De vet hur man kränger ;) haha.

Före färgning



During



Vilken snygging :)



See ya!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snyggt det blev

2008-09-21 @ 11:01:13
URL: http://www.blomsterbraxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0