Grått

Usch så grått det är ute idag. Verkligen inte kul. Men som tur är kan man göra saker inomhus (tror ni vet att jag syftar på en speciell sak). Men man kan även ta o plocka upp tvätten men orkar det just nu? :) Nä, jag har suttit från kvart i nio till halv ett med mina kära pärlor och här kommer bilder på mina resultat. Åhh jag bara längtar till måndag! :) :)













Ganska fina va?! Jag är nöjd :) Nu ska jag ta o äta lite o sen sätta mig med vår läxa som är till imorgon.
Kommentera gärna om ni har idéer om smyckena.
Det blir intressant att se om inspirationen finns kvar om ett par timmar men förhoppningsvis :)

Byee!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Åh, jag vill ha det rödvitsvarta längst upp och sen det lilarosa längst ner. Kan sötaste lillasystern få rabatt? blink



Btw, varför i fridens namn har du fest på en MÅNDAG?

2008-09-11 @ 14:50:30
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: Annie Larsson

Hajj gumman...Vikka fina halsband du gjort alltså...jättefina...kommer att gå åt som smör i solsken jue..=) lycka nu till på månd o ha en riktigt trevlig kväll..Ps ullared? Ds Puss å Kram

2008-09-11 @ 23:29:52
Postat av: Nadine

Tror du att Anders skulle kunna vara en ängel för en gångs skull (nej, skojade, han är alltid en ängel;)) och köra mig hem på måndag? Det känns surt att åka buss en timme för att komma till er och vara där två timmar och sen åka buss en timme hem. I värsta fall får det ju såklart gå.

2008-09-12 @ 10:32:46
URL: http://naddielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0