Got to ask yourself the question, where are you now?

Jag är precis där jag vill vara! Kan bara tacka mig själv för min goda idé att börja plugga. Det var verkligen inte alls dumt. Jag trivs som dressingen på salladen. Jag vet vad jag vill.

Det har varit en sån där blandad dag idag. Jag har verkligen haft olika känslor. Massor av skratt, tårar, stress och förväntan.
Skratt bjuderna tjejerna på. Det måste jag ändå säga. Tårarna kom av filmen "Patch Adams" som vi såg i skolan idag. Jisses vilken film. Den påverkade mig lika mycket som "Uppvaknanden" (ett absolut måste för de som gillar tårar och en stärkande känsla i psyket när filmen är slut!!).
Stressen kommer och knackar på min dörr då det är party på måndag och jag har en del att göra! Men jag är så glad att efterfrågan på mina smycken är så pass stor, det hade jag aldrig kunnat tro men nu är det sant :) Och då får jag ta det med ro och tänka så härligt det är då man ändå bara hållt på med detta i ett år. Weeiii.
Mina förväntningar på hur måndagens event blir, är faktiskt riktigt höga. Men det är bara bra för det får mig att verkligen söka inspiration och idag hade Michelle den äran. Hennes design på halsbandet ska jag verkligen försöka efterlikna. Så jäkla tufft.
Det roliga var ändå när Michelle hade uppe ett par av mina halsband på bänken innan filmen och vår lärare kommer fram nyfiket. Hon gillade verkligen mina verk och jag satt där röd om kinderna och ganska stolt. Hon hade tydligen ett fräsigt armband hemma som hon fått av en väninna. Detta skulle hon ta med och visa mig :)




See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken snygging med dom formerna:P

2008-09-10 @ 18:10:31
Postat av: michelle

det va jag som skrev:P

2008-09-10 @ 18:11:21
Postat av: Nadine

När är din fest sötsyster?

2008-09-10 @ 19:12:44
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: michelle

diggar dom verkligen:D tyckte det turkosa med tillbehör var riktigt fint:D ser att du har gjort sådana halsband som mitt typ, jätte bra:D:D

2008-09-13 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0