Fredag

Så otroligt skönt med fredag. Så hinner man återhämta sig från alla tokigheter i skolan med tjejerna. De är jättegoa på alla vis men i två veckor har jag haft magkramp efter alla skrattanfall. Fast jag får ju skylla mig själv. Men huvudsaken är ju ändå att vi trivs med varandra och att vi har kul. För det har vi verkligen!

Efter att vi ätit lunch (curry, indisk kycklinggryta, nudlar med falukorv samt bön och äggsallad) begav vi oss upp till stan (Sara och Michelle övergav oss för lunch på jensen). Vi skulle vara smakråd ang ett par skor som Sharon var osäker på om hon skulle ha. De kostade en del slantar men fina var dem så tillslut tog hon dem (jag råkade nog stressa henne till ett beslut). Sedan skulle vi vidare till sjukhuset och få lite information men det var ju över på 15 min så nu är man himma och det klagar jag inte på.

Här nedan kommer lite bilder på skoltöserna och mina smycken som jag gör, kommentera gärna och let me know om ni vill köpa :)

Första gången jag stöter på en Michelle till i klassen, skumt!
Är mitt uppe i nåt hon vill förmedla hahaVill bita Michelle




Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej Hjärtat!



Visst ÄR det skönt med fredag! Jag ska äte lite nu sen ska jag lägga mig i soffan och titta på fyra avsnitt Prison Break ;) Vi ses snart gumman ha en jätte mysig kväll. Puss Emma

2008-09-05 @ 18:10:39
URL: http://www.goddard.se
Postat av: Nadine

Var det ringar, det till höger på andra smyckesbilden?

2008-09-06 @ 13:28:05
URL: http://naddielicious.blogg.se/
Postat av: Sharon

Hej Micheller!



Smyckena är verkligen jätte fine, vet inte vad jag förväntade mig men det var otroligt snyggt! Tro mig att jag kommer handla när vi är på pärlparty =). ses imorgn.. ps: vadå snygg bild på mig :P

2008-09-09 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0