chellelicious.blogg.se

Jahapp. Så fick man ett infall och nu har man en blogg. Det gick fort det. Undrar varför jag inte skaffat detta innan?! Sis inspererade mig till namnet men det verkade vara lugnt för hennes del så nu är det vara att köra så det ryker :)

Har börjat på vux-utbildning på rönnen, ska bli undersköterska. Än så länge är det riktigt roligt, försöker förstå mig på klassen men har redan fastnat för en del människor. Och de verkar gilla mig med :) Vilken tur :P Jag och Emma fyller år på samma dag, spookie hehe. Och vi är fyra tjejer som har födelsedag mellan den 20-31 oktober, lite tufft faktiskt!

Var och klippte mig i lördags, blev verkligen nöjd. Lite tuffare än förrut!
Nu ska jag kolla runt lite och försöka designa lite :)

See ya!


Tjejmys hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

vad kul att du hittade hit sötnos.

2008-09-04 @ 19:36:17
URL: http://srevemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0