Ledig tisdag med regn

Igår var det skola igen efter 4 veckors härlig praktik. Kändes lite konstigt att vara tillbaka men samtidigt skoj att träffa gruppen igen. Har ju saknat er *ler*. Efter diskussionen ang praktikpatsen så satt sara, emma, sharon och jag kvar. Sara hade varit flitig och klippt ut frågor inför provet så vi satt och förhörde varandra och det kändes jättebra. Faktiskt ett jättebra sätt att lära sig. Det är ju prov på fredag. Lite oroande för man har ju dels inte fått tillbaka nån uppgift som man har lämnat in tidigare, och sen är ju anita flummigheten själv. Inte illa alltid men.
Sen när jag kom hem blev det lite plugg men sen satte jag mig faktiskt med mina pärlor som jag haft ett avbrott ifrån. Fick gjort en del så det var skönt. Under praktiken har vi varit ifrån varandra, det blir ju så när man inte har tillräcklig inspiration.

Idag ska pappa och jag äta lunch inne i stan, vet inte vad det blir för nåt men vi hittar säkert nåt trevligt ställe. Sen när man kommer hem ska det städas lite, förbereda falukorvsgrejen vi ska ha idag (som anders äter, jag tar bara lite mos och sås) och sen plugg. Skönt att läraren tog bort ett kapitel som annars skulle ha varit med på provet. Inlämningsuppgiften är framflyttad och det säger vi tack till, jajamensan!

Gud vad tiden går fort alltså! Oktober redan och snart fyller man år och det händer en massa saker här framöver. Innan man vet ordet av så är det jul, jag lovar er! Får bara hoppas på snö, det hör ju till.


See ya // Michelle

Kommentarer
Postat av: annie

hihi gumman..låter mysigt med lunch i stan..vart blev det? du får laga nat annat till dig då ju, hehe..mos o sås låter ej kul..Puss vännen(L)

2008-10-21 @ 10:59:49
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0