Kvällsfika

Det ska jag snart bege mig till. Ska möta Annie och Emma utanför Pronto vid halv sju. Och eftersom bussarna här ute suger så blir det att man verkligen beger sig ut i mycket god tid (ni fattar ironin). Men en god kopp varm choklad eller nåt är inte fel en onsdagskväll. Det är ju dessutom mysväder så dår får man synda lite. Annars idag har jag levt på två mörka skivor bröd med keso och tomat, sallad till lunch och fil med havreflingor för en stund sen. Jag är duktigheten själv haha (!)

Idag började man 7.00 och fick en frisk cykeltur ner till boendet. Dessa havsvindar alltså! Inget fel i frisk härlig luft, men då ska den inte lukta starkt av tång!! Aja, dagen har varit super såhär långt iallafall. Helén hade med sig ett puder som hjälper håret att få lite fluff. Men vilken liten burk! Och den var fasligt dyr, pust, men en sån ska jag unna mig en dag. Sen när det blir är en annan femma hehe. En annan kul grej idag var när Therese kom in. Hon hade klippt sig kort och var supersnygg. Så himla fräsch. En idé hon filat på sen jag började min praktik och nu äntligen gjorde hon slag i saken. Kul iallafall.

Nu närmar sig slutet på praktiken och utbildningen ska fortsätta..Blandade känslor verkligen. Men jag är jättevälkommen tillbaka som vikarie och det ska jag ta tillvara på. Men jag ska ge Therese en kul grej i avskedspresent (om hon skulle läsa bloggen så är det inte så lämpligt att jag avslöjar vad det är så det berättar jag på fredag).

See ya!

Kommentarer
Postat av: emma

jag försöker komma på nått att ge min handledare men det går inte...jobbigt!!

2008-10-15 @ 21:57:58
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/
Postat av: Jessica

Vet du vad, jag har en sån liten burk hemma, en röd från nåt dyrt ställe, prova den när du kommer, och ta med den hem om den faller dig i smaken!

2008-10-18 @ 12:53:02
Postat av: annie

haaaj vännen...hur går det?dålig på att blogga tycker jag ;P 5 dgr sen sist o ja e här varje dag o kollar typ..haha.puss(L)

2008-10-20 @ 20:09:00
URL: http://missidetorka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0